31 Ekim 2015 Cumartesi

Mendeley’de bulunan kaynaklarımızı 3 tıklama ile sınıflandıralım.

Herkese salam, referans programı Mendeley’i öğretmeye devam ediyorum. Bu dersimizde programın sunmuş oluğu imkanlar ile mendeley’deki kütüphanemize (mendeley Library) eklediğimiz kaynakları bir kaç butona basarak anında sınıflandırabiliriz. Örneğin pdf dosyası olan kaynakların hemen ana ekrana getirilmesi, örneğin en son eklediklerimiz, örneğin okuduklarım veya okumadıklarım. Bu tür bir sınıflandırma istediğimiz kaynağın bulunmasında bize oldukça yardım edecektir.


Şimdi dersimizi görsel üstünde anlatmaya çalışayım.




Arkadaşlar yukasrıdaki resimde oklar ile gösterdiğim sarı alanda bulunan butonlar sınıflandırmamızı çok kolaylaştıracaktır. 1 nl ok ile gösterdiğim sekme beğendiğimiz makaleleri favori yapıp diğer makaleler arasında kolayca bulunabilmesi için bir sınıflandırma özelliği kazandırır. 2nl okla gösterdiğim sekme ise okunmuş veya okunmakta olan eserlerin sınıflandırmasını yapar 3 nolu sekme ise pdf dosyası olan eserleri ekranımıza getirir. Örneğin ben 3 nolu sekmeye tıkladığımda ana ekranıma pdf dosyası eklenmiş kaynaklar gelecektir. Bunu aşağıdaki resimde gösteriyorum.



Evet sizinde gördüğünüz gibi tek tıklama ile kaynakalrımı sınıflandırdım.
Herkese kolay gelsin.


Celal öney

Şanlıurfa 2015

1 yorum:

Legal Translation Company in Dubai dedi ki...

Thanks for sharing this knowledgeable blog with us, truly a great informative site. It is very helpful for us. Visit website Here:

Documents Translation
Professional Translation Services in Dubai
Translation office in Dubai
online translation services

Popüler Yayınlar