18 Aralık 2017 Pazartesi

Tez, makale ve seminer ödevi nasıl hazırlanır konusunda yol haritası

Değerli arkadaşlar baktım ki öğrencilerimiz verdiğimiz seminer ödevi ve tez yazma konusunda bir bocalama içerisine giriyorlar ben de kendilerine yol gösterecek bir diagram hazırladım. Sonra bu diagramı blogda da paylaşmak istedim. diagram belki biraz karmaşık gelebilir ama işin özünün bu olduğunun söylemeliyim.
Bir çok öğrenci atıf, kaynakça ve orjinallik konusunda sıkıntı yaşamaktadır. bence bu tembellikten değilde öğrencilerin yol yordam ve program bilmemesinden ileri gelmektedir. Diagramı indirin inceleyin sıralamasını takip edin. Zotero programı konusunda hem dersler var hem de videolar var, geçen derste linkleri verdim. planlama konusunda da hangi programı kullanalım konusunda CoggleIt ve Scapple derslerini hazırlamıştım.

Diagramı indirdikten sonra pdf okuyucuda açıp büyütün.


Diagramı İndir 



8 yorum:

saynurunblogu dedi ki...

Hocam, tez yazmak için adeta debelendiğim şu günde bana ilaç gibi geldi diyagramınız. Çok Çok teşekkür ederim. Blogunuzu notlar çıkararak okuyorum zaten. Sağ olun.

ahmet can dedi ki...

Ben de böyle idim-debelenme. Gecikmeli tarifeden yolumuzu bulabilecek miyiz!

Karqa dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

yüksek lisans tez yazımında örnek olarak verilen seminerde kullanılan bilgiler makaleler tezden çıkarılmalıdır.

Unknown dedi ki...

yüksek lisans tez yazımında örnek olarak verilen seminerde kullanılan bilgiler makaleler tezden çıkarılmalı midir?

Unknown dedi ki...

öncelikle youtube kanalınızdan citavi kullanmaya dair pekçok ipucu öğrendim. Teşekkür ediyorum.
Bu yazınızdaki diagram sanırım Citavi kullananlar için biraz daha farklı yorumlanmaya muhtaç. Güncellemeyi düşünüyor musunuz?

İzmir'den selamlar.

c dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Değerli hocam bloğunuz müthiş
tezime nasıl başlamalıyım diye düşünürken sizi bulmam beni çok mutlu etti.
teşekkür ederim
selam ve sevgilerimle

Popüler Yayınlar